Aanvraag Office 365

Met office 365 overal en altijd kunnen werken. Een volledig geïntegreerde oplossing ontworpen voor bedrijven. Je bent flexibel in aantallen en functionaliteit en kiest zelf de versie waarmee u werkt en hoe u hiermee werkt. In totaal kantoor automatisering die past bij de organisatie.

  • Een volledige, geïntegreerde oplossingen ontworpen voor bedrijven
  • Krijg meer gedaan door Office-apps te downloaden en het online opslaan en delen van bestanden
  • Werk beter samen, deel en communiceer met flexibele tools die de medewerkers overal mee naartoe kunnen nemen
  • Bouw je bedrijf op en krijg meer klanten en verbeter de efficiëntie van je bedrijfsactiviteiten
  • Bescherm je gegevens en je bedrijf tegen externe bedreigingen en lekken met ingebouwde hulpprogramma’s
  • Makkelijk zelf de gebruikers, apparaten en gegevens instellen en beheren, en ook meer tijd overhouden voor je bedrijf

Vul hieronder de gegevens in van uw organisatie zodat wij dit correct kunnen verwerken.

    Vul hieronder de gegevens in van uw organisatie zodat wij dit correct kunnen verwerken.

    1. UW GEGEVENS



    CONTACTPERSOON 

     

    ADMINISTRATIEF



    2. Organisatie

    Met Office 365 werkt u samen in een organisatie. Daarbij is de zgn Organisational Unit de basis van waaruit we uw omgeving opbouwen. Deze OU is meestal gekoppeld aan uw domein. Het opzetten van uw organisatie en koppelen van uw domein kost eenmalig €95,=.

    Huidige domein:
    Nieuw domein: 
    Aanmaken van nieuw domein (domeinname exclusef) of overnemen duurt 3-5 werkdagen (overname afhankelijk van latende partij).


    3. Office 365 gebruikers

    Vervolgens is natuurlijk de vraag welke toepassingen u nodig heeft. Hierbij ligt de focus op organisaties die werken met Office 365 voor bedrijven. Wilt u meer weten over welke versie(s) u nodig heeft, kijk dan hier: De gebruikers die u nodig heeft worden gekoppeld aan de organisatie (OU). De eerste 10 devices kunt u hier direct doorgeven. Een Microsoft 365 account aanmaken kost eenmalig €15,00 en per maand is afhankelijk van de versie.

    Business

    Bus. Essentials

    Bus. Premium

    Exchange online

    Onedrive

     

     

     

     

     

    #

    Device

    Gebruiker

    E-mail adres

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    8

    9

    10

    Intern beheerder


    4. Inrichting

    Geef hieronder aan welke opties je aan wil hebben en voorzie ons van de bijbehorende gegevens. Wij zorgen dat bij oplevering dit alvast is ingesteld.

    4A. Openingstijden

    Met de opties openingstijden geef je aan op welk tijdstip u op welke manier de organisatie bereikbaar wil zijn. Kost eenmalig: €25,00 en per maand:€5,00.

    MA

    DI

    WO

    DO

    VR

    ZA

    ZO

    MA

    DI

    WO

    DO

    VR

    ZA

    ZO

    4B. Meldteksten

    Spreek je eigen een meldingen in, zoals: "Welkom bij …" of ""Wij zijn momenteel gesloten”. Spreek een meldtekst in en upload dit hier. Kost eenmalig: €25,00 en per maand:€5,00.

    MELDTEKST

    4C. Voicemail instellen

    Niet bereikbaar; ontvang ingesproken berichten als geluidsbestand op een e-mailadres.

    VOICEMAIL

     

    4D. Belgroepen

    Als bijv. een inkomend gesprek door meerdere personen opgenomen moet worden maak je een belgroep aan. Meer belgroepen mogelijk, maar hierbij de eerste.

    BELGROEP

    4E. Keuzemenu

    Met deze eenvoudige online module richt je snel en simpel je eigen keuzemenu in waardoor je een oproep snel bij de juiste mens(en) brengt. Kost eenmalig: €60,00 en per maand:€15,00.

    KEUZEMENU