Aanvraag telefonie

Geen telefoontje meer missen door online VoIP systemen die continu in de gaten worden gehouden. U bent flexibel in aantallen en functionaliteit en stelt zelf de opties in, zoals: bel-groepen, voicemail, keuze-menu’s en openingstijden.

Het is een voordelige oplossing waarbij u weet waar je aan toe bent. Geen telefooncentrale op locatie en zelf alles onder controle; dat is pas vrijheid ! Wij geloven in de functionaliteit en stabiliteit, dus sluit geen contract af, maar zorg dat u per maand kunt wijzigen.

    Vul hieronder de gegevens in van uw organisatie zodat wij dit correct kunnen verwerken.

    1. UW GEGEVENS



    CONTACTPERSOON 

     

    ADMINISTRATIEF



    2. Nummer(s)

    Essentieel onderdeel van telefonie is het telefoonnummer. Heb je al één of meerdere nummers, dan nemen wij die over van de huidige provider. Nieuwe nummers hebben we altijd op voorraad in elke regio. Een nummer kost eenmalig €10,= en per maand €2,=.

    Huidige nummer(s):
    Nieuwe nummer(s): 
    Portering nummer: 3-5 werkdagen (ma-vr / 9:00-15:00 uur) en nieuw nummer: per direct


    3. VoIP account(s)

    Vervolgens is natuurlijk de vraag waarmee gebeld gaat worden. Voor elk apparaat waarmee u wil bellen is een VoIP account nodig. deze zijn dan gekoppeld aan gebruikers. De eerste 10 devices kunt u hier direct doorgeven. Een VoIP account kost eenmalig €15,00 en per maand:€5,00.

    #

    Device

    Gebruiker

    E-mail adres

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    8

    9

    10

    Intern beheerder


    4. Inrichting

    Geef hieronder aan welke opties je aan wil hebben en voorzie ons van de bijbehorende gegevens. Wij zorgen dat bij oplevering dit alvast is ingesteld.

    4A. Openingstijden

    Met de opties openingstijden geef je aan op welk tijdstip u op welke manier de organisatie bereikbaar wil zijn. Kost eenmalig: €25,00 en per maand:€5,00.

    MA

    DI

    WO

    DO

    VR

    ZA

    ZO

    MA

    DI

    WO

    DO

    VR

    ZA

    ZO

    4B. Meldteksten

    Spreek je eigen een meldingen in, zoals: "Welkom bij …" of ""Wij zijn momenteel gesloten”. Spreek een meldtekst in en upload dit hier. Kost eenmalig: €25,00 en per maand:€5,00.

    MELDTEKST

    4C. Voicemail instellen

    Niet bereikbaar; ontvang ingesproken berichten als geluidsbestand op een e-mailadres.

    VOICEMAIL

     

    4D. Belgroepen

    Als bijv. een inkomend gesprek door meerdere personen opgenomen moet worden maak je een belgroep aan. Meer belgroepen mogelijk, maar hierbij de eerste.

    BELGROEP

    4E. Keuzemenu

    Met deze eenvoudige online module richt je snel en simpel je eigen keuzemenu in waardoor je een oproep snel bij de juiste mens(en) brengt. Kost eenmalig: €60,00 en per maand:€15,00.

    KEUZEMENU

     

    OPMERKINGEN

    Samen met onze partners wijzen wij u erop dat sommige telecomprovider het overnemen van telefoonnummers zien als een formele opzegging van de ‘totale’ dienst. Hierbij beëindigen ze ook automatisch achterliggende diensten, zoals internetaansluiting, alarm- of PIN-lijn. Wij adviseren om bij de huidige provider navraag te doen over de gevolgen van een portering. Wij zijn niet aansprakelijk voor gevolgschade welke ontstaat door het niet meer functioneren van de telefoniediensten of internetverbinding bij de huidige provider.

    TELEFOON TOESTEL

    Als u gebruik maakt van VoIP telefonie zijn daarvoor VoIP (SIP) digitale toestellen nodig. Deze telefoons sluit men rechtstreeks op het internet. Koop deze toestellen in combinatie met de voIP oplossing zodat ze vooraf geconfigureerd worden en u bij ontvangst gelijk kunt bellen. Het VoIP account(s) is al in het toestel gezet en hoef u hoeft alleen de kabel(s) erin te pluggen.

    Let op! Als je bestaande (SIP) toestellen wil gebruiken kunnen we deze (in sommige gevallen) omzetten naar ons platform. Deze toestellen blijven ‘unmanaged’ en hiervoor brengen we de uren die nodig zijn in rekening.