Bellen naar klanten, leveranciers of andere contacten van uw organisatie veranderd. We doen steeds meer online dus waarom dan niet telefonie en combineer de technologie. Een alternatief is om te bellen via de Cloud (internet) en dat kan met een (mobiel) telefoontoestel en ook via software op je PC of MAC.

Maar als organisatie wil men wel de mogelijkheden van een telefooncentrale. Dan kiest u voor een (dubbel uitgevoerde) telefooncentrale uit de Cloud. Zoals u van OnFiber gewend bent, rekent u de dienst per gebruiker per maand af. Denk aan de voordelen van niet meer investeren in een telefooncentrale, zelf je aanpassingen doen en elke maand zelf bepalen of je meer of minder gebruikers hebt.

Bellen via internet

De telefooncentrale biedt standaard meer dan 150 functies die aangeboden worden in één abonnement. En bij het abonnement krijgt u ook een softphone waarmee u direct van uw computer (Windows en MAC) belt. En een App die je op een mobiele telefoon (iOS of Android) installeert. U belt direct, en als u een bureau- of DECT toestel wil afnemen helpen wij u met vooraf geprogrammeerde toestellen. Bovendien regelen wij het overzetten van uw huidige nummer(s) of vragen nieuwe telefoonnummers aan.

U bent weer ‘in control’ van uw telefonie, zowel de functionaliteit als de kosten. Wij helpen u bij de initiële installatie en kunnen ook helpen met veranderingen. De keuze is aan u. Voor een bedrag per maand per gebruiker bespaart u ook nog op de maandelijkse belkosten (eventueel flat-fee mogelijk). Bovendien komen er in 2019 nog meer mogelijkheden voor chat, CTI* en UCM* om samen te werken bij.

Cloud VoIP 

  • Goed en betaalbaar bellen… met perfecte geluidskwaliteit !
  • Bel zowel mobiel als vast (in de wereld) met hetzelfde nummer
  • Per maand betalen met lage belkosten, en geen abonnement
  • Beter bereikbaar dantraditionele telefonie (99,8% uptime)
  • Levenslang updates, en ‘future proof’ met altijd de laatste versie
  • Beheer zelf uw telefonie (online) zelf of laat ons het voor u doen
  • Zonder contract en per maand meer of minder gebruikers

*CTI = Computer Telephony Integration (CTI) is een technologie die een koppeling maakt tussen de computer- en telefoonomgeving

**UCM = Unified communications & Messaging staat voor de technische integratie van allerlei vormen van communicatie